سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بازدید از دستگاه های اجرایی هرمزگان با توجه به نقشی که این بازدیدها در ارتقاء و بهبود ارائه خدمات به مردم دارد به صورت دوره ای تداوم پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پس از بازدید از بخش های مختلف آن، با اشاره به بازدید های خود از دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: با توجه به اهمیتی این بازدیدها در بهبود و ارتقاء خدمات به مردم توسط دستگاه های اجرایی دارد به صورت دوره ای تداوم پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به کارنامه مطلوب استان در مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: موفقیت هرمزگان در مدیریت بیماری کرونا مرهون مدیریت استاندار استان، تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان در خط مقدم مبارزه با بیماری، همراهی مردم ، دستگاه های اجرایی و استفاده از حداکثر استعدادها و امکانات بوده است.

وی افزود : کارنامه مطلوب هرمزگان در مدیریت بیماری کرونا با تقدیر ریاست محترم جمهوری و وزیر بهداشت همراه بوده است و این مهم افتخاری برای استان است که با همدلی، همراهی و مشارکت مردم رقم خورد.


رئوفی تصریح کرد: تلاش های اعضای ستاد مبارزه با کرونای استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه که از هیچ تلاشی فروگذار نکردن قابل تقدیر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر نقش بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه دارد و تقویت این حوزه می تواند در افزایش نشاط سالم در جامعه موثر باشد.

در پایان این نشست از کارکنان فعال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در حوزه مبارزه با بیماری کرونا با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /ز93

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار