معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان تاکید کرد: دستگاههای اجرایی نسبت به بررسی و تهیه طرح آمایش شغلی اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رحیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارسیان که با موضوع اشتغال و با حضور جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و نماینده جوانان شهرستان در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار گردید و بر لزوم رفع موانع اشتغالزایی تأکید شد.

وی در این جلسه با تاکید بر اینکه دستگاهای اجرایی نسبت به بررسی و تهیه طرح آمایش شغلی اقدامات لازم را انجام دهند ، افزود: مهمترين معیارهای توسعه يافتگی، میزان انطباق برنامه های اجرايی با مبانی و مطالعات جامع آمايش سرزمین است. اگر برنامه های اجرايی و عملیاتی سازمانها و دستگاههای اجرايی بر اساس مولفه های آمايش سرزمین تنظیم شده باشد، پیشرفت و توسعه واقعی مبتنی برکاهش وحذف متعادل های سرزمینی را در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان تصریح کرد: شناسائی و دسته بندی مشکلات، اولویت بندی آن ها، کمی سازی مشکلاتی که بصورت کیفی وجود دارند و همچنین ارزیابی و گرفتن بازخورد از اقدامات صورت گرفته را از ویژگی های تنظیم سند شهرستانی دانست و گفت لازم است جوانان در تنظیم سند شهرستان در حوزه امور جوانان، خود مشارکت داشته باشند واز ظرفیت های آن ها استفاده شود

گفتنی است، در این جلسه، گزارش ارگان های ذیربط در امر اشتغال جوانان ارائه گردید و در مورد مسائل و چالش های پیش روی جوانان شهرستان در مقوله اشتغال بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام /ز95

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار