فعالیت های قرآنی
تابناک-مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری محفل انس با قرآن و طنین‌انداز شدن نوای ملکوتی «کاروان قرآنی انقلاب» بر آب‌های خلیج‌فارس در آغاز دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، ۶ بهمن‌ماه در نشستی با اتحادیه مؤسسات قرآنی و هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان، اظهار کرد: باید با همه قوا و ظرفیت‌ها و امکاناتی که در حوزه‌های قرآنی استان داریم برنامه‌های دهه فجر را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: تصمیماتی نیز در کمیته قرآنی ستاد دهه فجر گرفته شده و مطابق آن باید اهم برنامه‌های قرآنی قابل‌اجرا در مدت باقی‌مانده را تدوین و ارائه کنیم. از آنجا که ادارات و نهادهای دولتی و مردمی نیز برنامه‌هایی برای اجرا دارند، باید برنامه‌ریزی درستی برای متمرکز کردن مراسمات در این دهه، صورت بگیرد و از موازی کاری‌ها پرهیز شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: حجت‌الاسلام مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن کشور و حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم در تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه در سفری به هرمزگان با استاندار دیدار کرده، تصمیماتی که در سازمان گرفته شده را در حضور وی مصوب و زمینه‌های اجرا و تحقق آن را فراهم خواهند کرد. همچنین در جلسه‌ای با معاون عمرانی استانداری هرمزگان به بررسی موانع تحقق زیرساخت‌های قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی و اتحادیه مؤسسات قرآنی که متأسفانه هنوز ساختمانی برای استقرار ندارد، خواهند پرداخت. در ادامه نیز جلسه‌ای با اتحادیه مؤسسات قرآنی و هیئت اندیشه‌ورز قرآن استان خواهند داشت و به بررسی مشکلات جامعه قرآنی می‌پردازند.

انصاری‌راد بیان کرد: در روز یکشنبه ۱۲ بهمن با آغاز ایام‌الله دهه فجر، همچون سال گذشته محفل انس با قرآنی با حضور کاروان قرآنی انقلاب بر روی عرشه یکی از ناوهای جنگی در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگزار می‌شود و مسئولین سازمان دارالقرآن کشور در این مراسم نیز حضور به هم می‌رسانند. این مراسم توسط سازمان دارالقرآن برنامه‌ریزی و با همکاری نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کار ما در هرمزگان در خصوص این مراسم، انعکاس و فضاسازی کافی قبل و بعد از برگزاری و تبیین اهمیت، نقش و جایگاه این برنامه بین مردم استان خواهد بود. محفل انس با قرآن بر روی آب‌های خلیج‌فارس، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعداد محدودی برگزار و همچنین از شبکه‌های ملی و استانی به صورت مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام /ز112

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار