با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان انجام شد؛
تابناک-مسائل و مشکلات 6 واحد تولیدی و خدماتی استان در زمینه های استمهال تسهیلات بانکی، تامین مواد اولیه، امور مالیاتی و تامین انرژی با حضور صاحبان واحد های تولیدی و دستگاه های اجرایی ذیربط بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آنها با دستور معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان اتخاذ شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد: تامین انرژی واحدهای تولیدی استان در هر شرایطی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: کمبود انرژی در زمینه تامین برق زمینه ای برای قطع برق واحدهای تولیدی برای مدیریت انرژی نشود و شرکت توزیع برق واحدهای تولیدی را از برنامه خاموشی های مدیریت شده برای جلوگیری از ایجاد خلل در روند تولید مستثنی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در کنار تسهیلاتی که بانک ها به افراد برای اجرای طرح های سرمایه گذاری اعطا می کنند شرایطی اتخاذ شود سرمایه بانک ها بازگردد.

حیدری بیان کرد: تسهیلاتی که در حوزه مشاغل خانگی، خرد و نهادهای حمایتی پرداخت شده است با کمترین خطا بازپرداخت شده اند.

وی ادامه داد: در طول یک سال اخیر بخاطر شرایط حساس تحریم ها و شیوع بیماری کرونا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اتخاذ تصمیمات عملیاتی از ایجاد خلل در روند تولید در بخش های مختلف استان جلوگیری کرد و این روند همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها تداوم پیدا خواهد کرد.

در این نشست مسائل و مشکلات شش واحد تولیدی و خدماتی استان در زمینه های استمهال تسهیلات بانکی، تامین مواد اولیه، امور مالیاتی و تامین انرژی با حضور صاحبان واحد های تولیدی و دستگاه های اجرایی ذیربط بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آنها با دستور معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان اتخاذ شد.

انتهای پیام /ز121

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار