فرماندار قشم:
تابناک-فرماندار شهرستان قشم و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با بیان اینکه اجرای طرح پیک‌ کتاب به دلیل کوتاه بودن مسیر دسترسی به کتابخانه، ضرورتی ندارد، گفت: از این رو راهکارهای ترویج کتابخوانی، منطبق با ظرفیت‌های شهرستان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علیرضا نصری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان، با اشاره به طرح پیک کتاب اضافه کرد: با اجرای این طرح شاهد افزایش مشغله کارکنان اداره پست و هزینه‌های جانبی آن خواهیم بود و اجرای این طرح هیچ ضرورتی ندارد.

وی تاکید کرد: راهکارهای ترویج کتابخوانی، منطبق با ظرفیت‌های شهرستان قشم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قشم، همچنین از تفاهمنامه بین نهاد کتابخانه‌های عمومی با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان گامی ارزنده در راستای پیوند کتاب و جامعه کارگری و شاغلین حوزه‌های مختلف تولیدی، صنعتی نام برد.

وی ادامه داد: بررسی ساعات کار و استراحت شرکت ها و کارگاه‌های فعال شهرستان و برنامه‌ریزی هدفمند برای افزایش واقعی سطح مطالعه شاغلین، با دقت و حساسیت انجام شود.

فرماندار شهرستان قشم، با تقدیر از عملکرد اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان در زمینه جذب عضو و امانت کتاب بر انجام طرح و برنامه‌های کاربردی و امکان بازدهی قابل توجه تاکید کرد.

نصری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ویژه برنامه‌های دهه فجر با استفاده از همه ظرفیت های مجازی و حقیقی و شیوه های خلاقانه اجرا شود.
انتهای پیام /ز138

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار