در سه سال اخیر؛
تابناک-فرماندار حاجی آباد گفت:در سه سال اخیر؛ ۱۷۰ هکتار گلخانه در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسیده است که از تدابیر دولت در ایجاد اشتغال با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران بوده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حمید جهانگیری در نشست شورای اداری شهرستان، دهه فجر را سند افتخار و ماندگار ملت ایران دانست و اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد رشد و توسعه در همه حوزه‌ها در کشور هستیم.

وی وظیفه مدیران را حساس خواند و یادآور شد: تمامی مدیران با تمام توان در خدمت مردم باشند و از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات و تسهیل موانع آنها دریغ نکنند.

فرماندار حاجی آباد با اشاره به دستاوردهای وسیع انقلاب به بیان افتتاح پروژه‌ها در ۸ سال اخیر دولت در شهرستان پرداخت و افزود: تنها در سه سال اخیر در شهرستان حاجی‌آباد حدود ۱۷۰ هکتار گلخانه به بهره‌برداری رسید که اشتغال قابل توجهی را به دنبال داشته است، همچنین در حوزه صنعت و معدن و صنایع پایین دستی کشاورزی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است و این از تدابیر دولت در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه‌گذاران و تسهیل در ارائه خدمات بوده است به طوری که اکثر روستاها به کارگاههای سازندگی تبدیل شده است.

جهانگیری بر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: در سال جاری حدود ۴۴ میلیارد تومان از اعتبارات استانی در بین دستگاه اجرایی شهرستان توزیع و حدود ۶۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی بخش احمدی در حال انجام است.

وی در ادامه ساخت واکسن کرونا در کشور را از دستاوردهای انقلاب خواند و عنوان کرد: در ایام مبارک دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب به نحو شایسته ای بیان شود.

رییس شورای اداری شهرستان خواستار توجه ویژه دستگاههای فرهنگی به معضلات اجتماعی شد و افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان می توانند با شرکت در طرح ایتام در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر ارتباط مدیران با مردم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مطالبات مردم باشند، مردم نباید در تأمین کالاهای اساسی دغدغه ای داشته باشند گاهی کمبودها در بازار ناشی از ضعف مدیریت است که باید با نظارت دقیق تر و استفاده از همه ظرفیت‌ها برطرف شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: صندوق تعاونی روستایی و صندوق توسعه کشاورزی ظرفیت های خوبی برای ارائه خدمات به روستاییان هستند که باید از آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا اضافه کرد: در روزهای آینده زنگ خطر اوج شیوع این بیماری وجود دارد، با راه اندازی ایستگاه غربالگری در پلیس راه گهکم از سفرهای غیرضروری، جلوگیری می‌شود، طرح شهید قاسم سلیمانی در شناسایی بیماران در شهرستان ادامه خواهد داشت.

جهانگیری در پایان بر دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد.

 انتهای پیام /ز152

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار