تابناک-فرماندارخمیر از بهسازی انبار کالاهای گمرکی و همچنین توسعه ساختمان اداری از ابتدای سال ۱۴۰۰ در گمرک بندرپل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، میرهاشم خواستار در حاشیه بازدید از گمرک بندرپل و تجلیل از کارکنان گمرک بندرپل که بمناسبت ۲۶ ژانویه روزجهانی گمرک انجام شد با اعلام این خبر افزود: گمرک بندرپل یکی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های دولتی در شهرستان می باشد که در صورت ایجاد برخی زیرساخت ها در آن ، باعث رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

وی افزود: پیگیری جهت احداث پایانه صادرات کالای تجاری از بندرپل،ایجاد گمرک مرزی و همچنین احداث اسکله تجاری و ملوانی در بندرپل از جمله اقداماتی است که بایستی پیگیری و انجام شود.

فرماندار بندرخمیر ادامه داد: تلاش مسوولان گمرکی برای احداث تاسیسات برق اضطراری و سامانه ورود و ثبت اطلاعات در گمرک بندرپل قابل تقدیر است.

خواستار گفت: در حال حاضر فعالیت گمرکی در بندرپل به دو رویه کابوتاژ (انتقال کالا و مسافر از سرزمین اصلی به جزایر و مناطق آزاد از طریق دریا ) و ملوانی انجام می شود.

وی بیان داشت: روزانه ۳۵۰ الی ۴۰۰ دستگاه کامیون باری جهت تامین مواد اولیه کارخانه ها و همچنین کالاهای مصرفی مردم در جزیره قشم از طریق گمرک بندرپل وارد این جزیره می شوند.

انتهای پیام/ز156

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار