تابناک-حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به  فرودگاه بندرعباس از سوی علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان ، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم؛ رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس از سوی علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان ،فریدون همتی استاندار ،معاونین دادگستری و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

رییس دیوان عالی کشور در دیدار با مقامات و مسئولین حاضر در فرودگاه ، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رییس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان ، ابراز خرسندی کرد.

حجت السلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم تأکید کرد: یکی از وظایف مهم دیوان عالی کشور نظارت بر پرونده‌ها است که بخشی از این نظارت‌ها از طریق رسیدگی به پرونده‌های ارسالی به دیوان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای وظیفه دیوان عالی کشور در خصوص نظارت بر احکام دادگاه های سراسر کشور سفرهای استانی انجام می شود ، افزود: به این منظور هیأت‌های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان به استان‌ها سفر می‌کنند و در مدت حضور خود پرونده‌ها را بررسی می‌کنند.

رییس دیوان عالی کشور تأکید کرد:حضور میدانی در دادگستری و دادگاه ها از برنامه هایی است که به این منظور همکاران ما به صورت دوره ای و مرتب به استانهای مختلف سفر  و با حضور یک هفته ایی پرونده ها را بررسی می کنند و در پایان با حضور من در این مراکز ، پرونده ها جمع بندی می شود.

گفتنی است ، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و بازرسی از شعب و مراجع قضایی و نظارت بر پرونده‌ها از برنامه های سفر رییس دیوان عالی کشور به هرمزگان است.

ملاقات با خانواده های معزز شهدا و نشست با مسئولین قضایی استان هرمزگان نیز از دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم می باشد.

انتهای پیام /ز159

 

ورود رییس دیوان عالی کشور به بندرعباس با استقبال رییس کل دادگستری استان هرمزگان

ورود رییس دیوان عالی کشور به بندرعباس با استقبال رییس کل دادگستری استان هرمزگان

 

ورود رییس دیوان عالی کشور به بندرعباس با استقبال رییس کل دادگستری استان هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار