در دیدار استاندار هرمزگان با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد؛
تابناک-در دیدار استاندار هرمزگان با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، تسریع در روند اختصاص زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و پیگیری رفع مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در هرمزگان بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، استاندار هرمزگان، در دیدار با مهندس احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، تسریع در روند اختصاص زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در هرمزگان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

دکتر فریدون همتی در این دیدار، بر لزوم تسریع در روند تامین و اختصاص زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در محدوده شهرها تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید شرایط مناسب را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال‌ و درآمدزایی از طریق اجرای این طرح‌ها باشیم.

استاندار هرمزگان همچنین به طرح‌های مسکن مهر اشاره کرد و بیان داشت: بخش عمده‌ای از واحدهای مسکن مهر در هرمزگان تکمیل و تحویل داده شده است.

همتی از معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دعوت کرد تا در سفر به هرمزگان، ضمن بازدید از پروژه‌های مسکن مهر، مسائل آنها را از نزدیک بررسی کند تا تصمیم‌گیری مناسب برای رفع این مشکلات صورت گیرد.

انتهای پیام /ز۱۶۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار