معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: گاز مورد نیاز واحدهای بزرگ صنعتی استان هرمزگان توسط شرکت گاز بدون وقفه برای جلوگیری از ایجاد خلل در روند تولید این واحدها تامین شود
کد خبر: ۹۳۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت های واحدهای تولیدی، عنوان کرد: شرکت های خدمات رسان به ویژه برق، آب و گاز با برنامه ریزی مناسب نسبت به تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی اقدام کنند.

وی در همین رابطه افزود: شرکت گاز استان به گونه ای برنامه ریزی کنند تا خللی در روند تامین گاز واحدهای بزرگ صنعتی استان به وجود نیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گاز مورد نیاز واحدهای بزرگ صنعتی برای تولید محصول نهایی بکار می رود اهمیت تامین گاز این واحدهد را دو چندان کرده است.

حیدری افزود: واحدهای بزرگ صنعتی استان زیرساخت های خود در حوزه تامین گاز را تقویت کنند تا مشکلات احتمالی در زمینه تامین گاز به حداقل ممکن برسد.

در این نشست علاوه بر بررسی مشکلات تامین گاز واحدهای بزرگ صنعتی استان مسائل و مشکلات بیش از پنج واحد تولیدی استان در زمینه معوقات بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی ، مواد اولیه و برق با حضور صاحبان واحد های تولیدی و دستگاه های اجرایی بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با بهره گیری از ظرفیت قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ شد تا شرایط تولید در این واحدها با رفع موانع مهیا شود.

انتهای پیام/ز161

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار