تابناک-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با مسئولان بسیج هنرمندان شهرستان های استان : بسیج هنرمندان بازوی توانمند مجموعه فرهنگ و هنر هرمزگان هستند.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه مهم بسیج هنرمندان گفت : نظام و کشور ساختار و قواعد و قوانینی دارد و وظیفه خود می دانیم که با هر نهاد و سازمان قانونی و مورد تایید نظام همکاری و هم راستایی داشته باشیم.
وی همکاری با بسیج هنرمندان را یک اولویت در حوزه فرهنگ و هنر استان دانست و افزود : همه برنامه های بسیج هنرمندان به نوعی عملکرد و فعالیت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز محسوب می شود و بر خود لازم می دانیم در همه بخش ها و برنامه ها مشارکت و هم افزایی داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به برنامه های مشترک با بسیج هنرمندان اشاره کرد و اظهار داشت : طی امسال بیش از ده برنامه مشترک همچون کنگره شهداء ، تجلیل از برگزیدگان بسیج رسانه ، چاپ کتاب شاعران بسیجی با عنوان سردار قاسم سلیمانی و ... داشته ایم.

کمالی زرکانی عنوان کرد : در راستای تقویت بسیج هنرمندان از هیچ کوشش ، تلاش و اقدامی کوتاهی نخواهد شد و بر اساس برنامه ریزی و تفاهم صورت گرفته این برنامه های مشترک افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد : از دیدگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی تقسیم بندی بین هنرمندان وجود ندارد و همه هنرمندان با هر گرایش و دیدگاهی مورد حمایت و توجه هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : بسیج هنرمندان در شهرستان ها و مناطق کمتر برخوردار از نیروی انسانی خوب و زیر ساخت مناسب برخوردار هستند و تمامی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها مکلف و موظف هستند در همه شئونات و فعالیت های فرهنگی از این ظرفیت مهم به خوبی استفاده کنند.

در ادامه محمد حکمیان مسئول بسیج هنرمندان استان از همکاری ، همسویی و هم افزایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و حمایت تمام قد و مشارکت در برنامه های بسیج هنرمندان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /ز170

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار