تابناک-در سالن انتظار راه آهن بندرعباس سرویس بهداشتی قسمت برادران خراب بود و آقایان را به سمت سرویس‌های بهداشتی خواهران راهنمایی می‌کردند و چهره زشت و زننده ای از اختلاط سرویس های بهداشتی در آن مکان حاکم بود.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، دیروز برای خداحافظی با یکی از دوستان قدیمی ام که عازم سفر بود‌ راهی راه آهن بندرعباس شدم و بعد از خداحافظی با دوستم، جهت گرفتن وضو و اقامه نماز به سراغ سرویس بهداشتی و نماز خانه آقایان رفتم.

وقتی که به سرویس های بهداشتی قسمت برادران رسیدم با درب بسته مواجه شدم و برگه ای هم روی درب زده بودند که "سرویس بهداشتی آقایان خراب است" با کمی پرس و جو کردن بلکه بتوانم سرویس بهداشتی دیگری پیدا کنم، اما متأسفانه یافت نشد.

در این هنگام یک نیروی خدماتی حاضر در سالن بنده و آقایانی که از پیدا کردن سرویس بهداشتی ناامید شده بودیم ما را به سمت سرویس بهداشتی خواهران راهنمایی کرد و گفت: سرویس بهداشتی آقایان الان چندین ماه است که دچار مشکل وخرابی شده است و متأسفانه آقایان و خواهران مجبور هستند از یک سرویس بهداشتی استفاده کنند.


وقتی که با راهنمایی نیروی خدماتی وارد سرویس بهداشتی شدیم چهره زشت و زننده ای از اختلاط سرویس های بهداشتی در آن مکان حاکم بود و جای بسی تاسف است.


چند سوال در ذهن اینجانب تداعی می کرد و مدام با خود کلنجار می رفتم :

ا- چرا مسوولان راه آهن به وضعیت سرویس‌های بهداشتی سالن توجهی ندارند؟.

۲- آیا از نظر عرفی و اجتماعی مختط بودن سرویس بهداشتی زن و مرد اشکالی ندارد؟.

۳- چرا با گذشت مدت ها که از خرابی سرویس بهداشتی قسمت برادران می گذرد، اهتمامی جهت تعمیر آن وجود ندارد؟.

۴- تعمیر کردن یک سرویس بهداشتی مگر چقدر بودجه نیاز است که چندین ماه از خرابی می گذرد؟.

امید است، مسوولان راه آهن جهت حفظ و شان مسافران هر چه سریع تر نسبت به تعمیر و راه اندازی مجدد سرویس بهداشتی آقایان اقدامات فوری را انجام دهند.

انتهای پیام/ر3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار