معاون راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر:
تابناک-با حضور معاون راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و کشتی رانی کشور، فرماندار جاسک، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، برخی از نمایندگان تجار و شوراهای شهرستان جاسک،مسائل و مشکلات حوزه بنادر، تجارت و صادرات کالا در جاسک بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رادمهر فرماندار جاسک در این جلسه با تاکید بر توسعه متوازن زیرساخت ها همراه با نیروی انسانی، به طرح موضوع تجار شناورهای سنتی در کنار شناورهای فلزی اشاره کرد.

وی همچنین بر در نظر گرفتن فضای مناسب در اسکله چند منظوره جاسک ویژه شناورهای سبک حوزه شیلاتی و ساماندهی قایق های موجود در سطح شهر و ساحل مقسا تاکید داشت.

احداث جاده کمربندی جهت تردد کامیون ها از مسیر خورشیلات و توسعه بلوار مقسا، بهسازی و‌مناسب سازی فانوس دریایی در محدوده سنگ سیاه بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری و تسریع در روند فعال سازی گمرک گوکسر در بخش لیردف و استقرار نمایندگی درستگاهای مربوطه در این بندر از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار جاسک بود.

رادمهر به ظرفیت خورهای متعدد و بزرگترین خور خاورمیانه در جاسک، کمک توسعه گردشگری دریایی ایجاد اسکله فلزی گردشکری، احداث جاده درسترسی به خور های شهرستان و همکاری و مشارکت در احداث پارک یا فضای سبز اشاره کرد.

انتهای پیام /ز176

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار