تابناک-رئیس دیوان عالی کشور در سفر خود به هرمزگان با خانواده های شهیدان تختی نژاد و قنبری دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در سفر خود به هرمزگان با خانواده شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد و خانواده روحانی شهید عبدالمجید قنبری از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

رئیس دیوان عالی کشور در جریان این دیدارها که نماینده ولی فقیه در هرمزگان و رییس کل دادگستری استان نیز او را همراهی می کردند با اشاره به لزوم تبعیت از راه شهدای گرانقدر و استقامت در مسیر اهداف این عزیزان ابراز داشت: وظیفه ما پاسداری از خون شهداست و این امر با عمل و حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف این شهدا والامقام محقق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم خطاب به پدر و مادر این دو شهید بزرگوار افزود: فرزندان شما با خون خود عظمت ، صلابت و اقتدار جامعه اسلامی را محقق ساخته اند و به کشور عزت بخشیده اند.

وی با تأکید بر اینکه خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود در راه اسلام گذشتند و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند خاطرنشان کرد: پدر و مادر شهید همچون خود شهید جایگاه رفیعی دارند و قدردانی از خانواده شهدا و پاسداشت این عزیزان وظیفه ای همگانی‌ است.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد:صبر خانواده معظم شهدا ستودنیست و تلاش این بزرگواران برای حفظ نام و یاد شهدا و انتقال آرمان‌های شهدا به جامعه اسلامی ماندگار و اثرگذار است.

رئیس دیوان عالی کشور با خانواده های شهیدان تختی نژاد و قنبری دیدار کرد

رئیس دیوان عالی کشور با خانواده های شهیدان تختی نژاد و قنبری دیدار کرد

رئیس دیوان عالی کشور با خانواده های شهیدان تختی نژاد و قنبری دیدار کرد

انتهای پیام/ز178

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار