به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران شهدا صورت گرفت
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا، با حضور در منازل مادران دو شهید جاوید الاثر در بندرعباس، از این مادران بزرگوار تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،نازنین شیبانی تذرجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ، عنوان کرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاری بزرگ کردند که اجر آن در نزد خداوند محفوظ است.

وی بیان داشت: توجه و احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان وظیفه همگانی است.

شیبانی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود و مجاهدت و جانفشانی های خود، اقتدار و امنیت کشور را ثبت کرده و پیشرفت امروز مملکت را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: دیدار با دو مادر شهید گرانقدر؛ شهیدان جاوید الاثر حسن پیشدار و اقتدار بختیاری به منظور تجلیل و تکریم مادرانی است که به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و زینب گونه در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری هرمزگان با خانوادهای معظم شهیدان والامقام حسن پیشدار و اقتدار بختیاری دیدار و از مادران این شهیدان جاوید الاثر، تجلیل و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار