تابناک-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در سفر به شهرستان سیریک گفت: نقطه عطف توسعه فرهنگی و هنری سیریک فرا رسیده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 28 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رضا کمالی زرکانی در پایان سفر یک روزه به شهرستان سیریک افزود:سیریک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در جهت توسعه و پیشرفت فرهنگی هنری دارد و اقدامات بسیار خوبی در جهت ایجاد زیرساخت های فرهنگی انجام شده و همکاری مناسبی بین دستگاه ها،جامعه فرهنگی هنری و سرمایه گذاران بخش خصوصی و تمایل به مشارکت در حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد.

وی در گزارش این سفر بیان کرد: در بازدیدی که از روند ساخت پلاتوی نمایش و نگارخانه سیریک داشتیم شاهد پیشرفت خوبی بودیم و امیدواریم تا پایان سال آماده بهره برداری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:از مجتمع تجاری یوسف ملایی که متقاضی احداث سینما است بازدید به عمل آمد و هر گونه همکاری که نیاز باشد در این راستا انجام خواهد پذیرفت.

کمالی زرکانی اضافه کرد: در دیدار با امام جمعه، فرماندار و همچنین جلسه شورای فرهنگ عمومی سیریک مسایل مختلف فرهنگی، هنری و دینی شهرستان سیریک مورد بررسی قرار گرفت و جا دارد از همکاری و همراهی همه مسئولان سیریک به ویژه امام جمعه و فرماندار تشکر ویژه نمایم.

وی در ادامه بیان کرد: تجلیل و تکریم از پیشکسوت صنعت پارچه بافی حسین جمالدینی و شاعر روشندل قرضی سوری زاده در شهر گروک سیریک و بازدید از مجتمع فرهنگی هنری مکران و دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام/ز185

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار