با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی:
تابناک-ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با اعلام خبر برگزاری نماز جمعه در تاریخ دهم بهمن ماه با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 28 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنین نمازگزارخواسته شده، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس، صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.

همچنین هماهنگی بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد علیه السلام و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است که به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهیم کرد.

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند، زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنندو همچنین بنا شده است از 1/4 ظرفیت مسجد استفاده شود.

مومنین نماز گزار باید درنظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس نماز جمعه این هفته بندرعباس به امامت نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد که مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه ها تا پایان نماز عصر ۴۵ دقیقه خواهد بود.

نماز جمعه بندرعباس در تاریخ دهم بهمن ماه برگزار می‌شود

انتهای پیام /ز189

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار