مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس؛
تابناک- مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: در دی ماه امسال بالغ بر دو هزار و ۷۳۷ تن زباله در محدوده منطقه یک جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 30 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی رنجبری با اعلام اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان با تمام توان در حال انجام است، اظهارکرد: طبق وظایف ذاتی شهرداری، خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه شده که جمع آوری به موقع زباله ها یکی از این خدمات است.
وی با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با تفکیک زباله‌های تر و خشک، کمک بزرگی به جمع اوری سریعتر و بهتر زباله های کنند، یادآور شد: تفکیک زباله از مبدا می‌تواند موجب کاهش زمان و افزایش حجم جمع‌آوری‌ها شود.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بهترین زمان برای بیرون گذاشتن زباله‌ها هر شب راس ساعت ۲۱ است، تصریح کرد: در صورتی که زباله ها خارج از زمان اعلام شده به بیرون از منزل منتقل شود، توسط حیوانات یا زباله‌گردها پخش شده و باعث افزایش زمان جمع‌آوری می‌شود که البته پیامدهای بهداشتی دیگری نیز به دنبال دارد.

رنجبری با اظهار اینکه طی یک ماه گذشته ۶۴۲ تن نخاله و سرشاخه نیز از سطح معابر و بوستان‌های این منطقه جمع‌آوری شده است، ادامه داد: در طول ایام سال و به دلیل سرقت، فرسودگی و یا نیاز به تعمیرات اساسی برخی سطل‌های زباله، مجبور به خرید مخازن جدید هستیم که هزینه زیادی به شهرداری تحمیل می‌کند.
انتهای پیام/ز209

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار