تابناک- نماینده مردم هرمزگان در شورای عالی استان‌ها گفت: همانگونه که برای ورزش‌های همگانی محقق شده باید درصدی از بودجه شهرداری و بخشداری‌ها برای هیئت غریق نجات تخصیص یابد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 04 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از هرمزگان، کیانوش جهانبخش در نشست با رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه استان هرمزگان دارای هزارو۲۰۰ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس و دریای عمان دارد، اظهارداشت: وجود سواحل عظیم در این استان ظرفیت بسیار ویژه‌ای است که اگر از این ظرفیت استفاده نشود به تهدید تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه رشته‌های ورزشی یک پیام دارند و آن نیز یادگیری مهارت و کسب مدال‌های مختلف در مسابقات ملی و بین المللی است، افزود: اما رشته نجات غریق فرد با نگاه انسان دوستانه و نجات جان افراد وارد این رشته ورزشی می‌شوند.

نماینده مردم هرمزگان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه در این رشته ورزشی افراد تخصصی را برای نجات جان دیگر افراد فرا می‌گیرند، بیان کرد: اگر با این دید به فعالیت این فدراسیون نگاه شوند در میابیم که به چه میزان فعالیت آنها مهم است و باید برای انجام هرچه بهتر فعالیت، آنها را یاری کرد.

جهانبخش با عنوان اینکه در این راستا همه ما غفلت کرده ایم، تصریح کرد: تداوم این غفلت دیگر جایز نیست.

وی خاطرنشان کرد: با عقد تفاهم نامه‌ بین شورای عالی استان‌ها و فدراسیون نجات غریق و غواصی می‌توانیم منابع مالی بیشتری را برای ارایه خدمات بهتر فراهم کنیم.

نماینده مردم هرمزگان در شورای عالی استان‌ها گفت: همچنین می‌توان با تامین منابع مالی و واگذاری پروژه های کوچک زمینه اشتغال این افراد را نیز فراهم کرد.

جهانبخش عنوان کرد: همانگونه که برای ورزش‌های همگانی محقق شده باید درصدی از بودجه شهرداری و بخشداری‌ها برای هیئت غریق نجات تخصیص یابد تا شاهد حوادث کمتری در این زمینه شاهد باشیم.

انتهای میام/ن۹۳ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار