تابناک-در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ،شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان خمیر افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فرماندارخمیر در آیین افتتاح دفتر شعبه صندوق کارآفرینی امید در بندر خمیر ،عنوان کرد: یکی از مطالبات مردمی طی این سال ها در شهرستان، راه‌اندازی صندوق کارآفرینی امید در بندرخمیر بود که خوشبختانه امروز این امر محقق شده است.

وی همچنین یادآور شد:در گذشته به دلیل نبود شعبه‌ صندوق کارآفرینی امید در شهرستان ، متقاضیان مجبور بودند برای اخذ تسهیلات و دیگر خدمات این صندوق، به مرکز استان مراجعه کنند که با افتتاح شعبه این صندوق در شهرستان خمیر، دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان ندارند.

میرهاشم خواستار در ادامه به مستعد بودن شهرستان خمیر در حوزه های مختلف از جمله معدنی، گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی اشاره و عنوان کرد:این شهرستان خمیر دارای ظرفیت های اشتغال زایی زیادی در این حوزه ها است و قطعاً فعالیت این صندوق می تواند کمک زیادی در بحث اشتغال خواهد شد.

شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان خمیر صبح امروز با حضور معاون تخصیص و تجهیز منابع مالی کارآفرینی صندوق کارآفرینی کشور، فرماندار شهرستان خمیر ، امام جمعه این شهرستان ، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
قابل ذکر است ،رویکرد صندوق کارآفرینی امید، حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی است که از طریق بخش دولتی در راستای تقویت تولید بخش خصوصی صورت می‌گیرد.


 


انتهای پیام/ز282

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار