همزمان با هفتمین روز از دهه فجر درحال انجام است؛
تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مجتمع خدماتی و رفاهی کنخ شهرستان بندرلنگه افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری به منظور افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان بندرلنگه با همراهی مدیرکل حراست استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، صبح امروز با استقبال فرماندار شهرستان بندرلنگه وارد این شهر در غرب استان شد.

ایرج حیدری در سفر به شهرستان بندرلنگه، پروژه های متعددی در حوزه صنعتی، راهسازی، ورزشی و خدماتی مورد بهره برداری قرار می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مجتمع خدماتی و رفاهی کنخ شهرستان بندرلنگه را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

این جایگاه در زمینی به مساحت 2 هکتار و با سرمایه گذاری 7 میلیارد تومانی احداث شده است که با بهره برداری از آن برای 20 تا نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

افتتاح یک طرح ورزشی در شهرستان بندرلنگه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ادامه سفر به شهرستان بندرلنگه، زمین چمن مصنوعی فوتسال دانش آموزی روستای کنخ این شهرستان را با همراهی مدیر کل حراست استانداری، فرماندار شهرستان بندرلنگه و مردم با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری قرار داد.افتتاح پروژه های صنعتی، راهسازی و ورزشی در بندرلنگه /مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه گذاری 7 میلیاردی افتتاح شد
انتهای خبر/ز283

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار