تابناک-یادواره 17 شهید دهستان رودخانه بر بخش رودخانه از توابع شهرستان رودان با حضور دکتر فریدون همتی استاندار استان هرمزگان ،سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان و با حضور جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا در فضای بازمسجد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام روستای لیمویی این دهستان بارعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با تاکید بر اینکه هیچ ترسی از دشمنان نداریم، گفت: ولایت مداری درسی است که باید از شهدا بیاموزیم و از این مسیر منحرف نشدیم چرا که هرکس، از این شاخص فاصله بگیرد به فنا خواهد رفت.
سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در یادواره شهدای دهستان رودخانه‌بر از توابع شهرستان رودان اظهار کرد: امام خمینی(ره) با توکل به خداوند و با تأسی از سیره پیامبر اکرم(ص) و الهام از سیره امام حسین(ع) انقلاب را پایه ریزی کردند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اعتماد و اعتقاد کافی به خداوند داشتند، افزود: از آنجایی که امام(ره) به وعده صادق خداوند ایمان داشتند لذا هیچ ابرقدرتی نمی‌توانست ایشان را بترساند.
فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با اشاره به شهدای گرانقدر بخش رودخانه گفت: جوانان منطقه رودخانه‌بر علیرغم امکانات حداقلی به ندای امام(ره) لبیک گفتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.
سالاری اظهار کرد: جوانان با توکل به خداوند و توسل به مادر سادات پیشانی‌بند‌های خود را به نام مقدس اهل بیت مزین می‌کردند و به خط دشمن می‌زدند و از همه چیز خود می‌گذشتند.
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا در چنین ایام مبارکی کار بسیار ارزشمند و با برکتی است اما با برکت‌تر از همه این است که مسیر و خط شهدا را ببینیم، درک کنیم و در این مسیر حرکت کنیم.
فرمانده سپاه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه خط خداباوری، اعتماد به خدا و خط نترسیدن از غیر خدا، مسیری است که شهدا در آن گام نهادند، بیان کرد: بیش از چهل سال دشمنان اسلام علیه این نظام توطئه کردند و هر کاری که از دستشان برآمده انجام داده‌اند.
سالاری با بیان اینکه هیچ ترسی از دشمنان نداریم، گفت: اکنون کاری از دست دشمنان بر نمی‌آید وگرنه آمریکایی‌ها یک لحظه ما را امان نمی‌دادند، در حال حاضر نگران هیچ تعرض و تهاجمی از سوی دشمنان نیستیم.
وی افزود: تمامی شهدا در وصیت نامه‌های خود یک جمله مشترک دارند و آن هم تبعیت محض از ولایت است لذا امروز ما باید ولایت‌مداری را ثابت کنیم.
فرمانده سپاه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ولایت عمود خیمه نظام است، یادآور شد: شهدا به ما درس ولایت مداری می‌دهند، هرکس از این شاخص فاصله بگیرد، به فنا خواهد رفت لذا هر جایی که هستیم باید آن را تنگه اُحدی بدانیم برای اینکه در مسیر اسلام و قرآن حرکت کنیم.

دکتر فریدون همتی در یادواره شهدای دهستان رودخانه بر بخش رودخانه شهرستان رودان، عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به لطف خدا و یاری مردم و جوانان عزیز کشورمان شکل داد و انقلاب اسلامی ایران مایه امید آزادی خواهان جهان است.



وی ادامه داد: در طول 42 سال گذشته با اراده الهی، روحیه فداکاری، ایثار و شهادت در آحاد ملت ایران اسلامی نهادینه شده است.

استاندار هرمزگان افزود: مردم ایران چه در جنگ تحمیلی و چه در تحریم ها و جنگ اقتصادی کنونی، استوار و با صلابت بوده‌اند و باید به مانند دوران دفاع مقدس، در دل جنگ اقتصادی خود را توانمند و اقتصاد را هم مثل نظام دفاعی کشور، قدرتمند کنیم.

همتی تصریح کرد: راه اندازی ظرفیت های کشور از جمله وظایف مهم همه ماست و همه ما در قبال مسئولیت های خود و امتحان های الهی، تکلیفی بر عهده داریم و باید به درستی نقش خود را ایفا کنیم.

وی گفت: امروز کشور به جوانانی نیاز دارد که کشور را در عرصه های مختلف خودکفا و توانمند کنند و باید با به کارگیری ظرفیت های داخلی، به مرحله ای برسیم که منابع فروش نفت به صندوق توسعه ملی برود و این منابع در تولید استفاده شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید برای خودکفا شدن کشور در عرصه‌های مختلف، همه تلاش خود را انجام دهیم.
انتهای پیام/ز290

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار