در هشتمین روز از دهه فجر؛
تابناک-معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پارسیان وارد این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری با همراهی مدیر کل حراست استانداری ، رئیس سازمان صمت استان و جمع دیگری از مدیران دستگاه های اجرایی با استقبال فرماندار شهرستان و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان وارد این شهرستان در غرب استان شد.

وی در سفر به شهرستان پارسیان غربی ترین شهرستان استان پروژه های متعددی در بخش های مختلف  عمران شهری، مخابراتی، برق رسانی، آموزشی، گاز رسانی، صنعتی، ورزشی، آبرسانی و... افتتاح و مورد بهره برداری قرار می دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بدو ورود به شهرستان پارسیان در غرب استان با همراهی مدیر کل حراست استانداری، فرماندار پارسیان و رئیس سازمان صمت استان با حضور در محل گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام نمود.

پروژه روشنایی و آسفالت معابر شهر پارسیان توسط ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با همراهی مدیر کل حراست استانداری و فرماندار شهرستان پارسیان با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


حیدری در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پارسیان همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی طرح های مخابراتی این شهرستان شامل، FTTH دشتی و پارسیان، راه اندازی مرکز تلفن کوشکنار و غورزه، کابل کشی شهرکهای بنیاد مسکن ، اجرای ۱۰ کیلومتر فیبر کشی و ارتقاء سایت های موبایل به 3G با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین طرح های برق رسانی این شهرستان شامل شبکه فشار ضعیف هوایی به طول ۲۰۲۹ متر، فشار ضعیف زمینی به طول ۴۰۰ متر ، فشار متوسط هوایی به طول ۸۷۷۶ متر، چراغ روشنایی معابر و ۲۴ پست برق هوایی را با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با حضور در روستای فومستان این شهرستان  دبیرستان شش کلاسه این روستارا با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان افتتاح کرد.
حیدری با حضور در شهرک صنعتی شهرستان پارسیان، شبکه داخلی گاز و احداث ایستگاه TBS شهرک صنعتی این شهرستان را با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.
انتهای پیام/ز295

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار