همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛
تابناک-معاون استاندار هرمزگان به منظور افتتاح طرح های عمرانی با استقبال فرماندار حاجی آباد وارد این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 07 February 2021


به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، همزمان با چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر ۹ پروژه به نمایندگی از ۶۳ پروژه شهرستان حاجی آباد توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

با بهره برداری از ۶۳ پروژه دهه مبارک فجر در شهرستان حاجی آباد با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان برای ۱۹۵۶ نفر در این شهرستان اشتغالزایی می شود.

نازنین شیبانی تذرجی در نخستین برنامه سفر به شهرستان حاجی آباد ، کارخانه ساخت انواع جعبه و محفظه پلاستیکی برای حمل و نقل و بسته بندی کالاها سرچاهان این شهرستان را افتتاح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان همچنین کارخانه ساخت انواع جعبه و محفظه پلاستیکی برای حمل و نقل و بسته بندی کالاها با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال را در سرچاهان شهرستان حاجی آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

با بهره برداری از این پروژه برای 5 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

شیبانی تذرجی، گلخانه روستای شهدادی را افتتاح کرد، این گلخانه در زمینی به مساحت دو نیم هکتار و سطح کشت ۳۰۰۰ متر ر مربع اه‌اندازی شده است.

برای احداث و راه‌اندازی این واحد ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی شده است.

سردخانه و سورت بسته بندی گهکم حاجی آباد از دیگر پروژه ای بود که در ادامه سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.

این سردخانه با ظرفیت ۵۰۰ تن و با ظرفیت بسته بندی ۱۱۰۰ تن ، هزینه کرد بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ تومان که از این میزان ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت شده است و با اشتغال ۱۵ نفر مورد افتتاح قرار گرفت.
انتهای پیام/ز297

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار