در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی انجام شد؛
تابناک-بانک سپه به عنوان نخستین و بزرگترین بانک ایرانی در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود 14دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 08 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،با حضور بابک جاویدی مدیربانک سپه منطقه هرمزگان، الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان، رمضانی معاون اداره کل بهزیستی هرمزگان، فرزام‌امیرابراهیمی رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، 14دستگاه تبلت به همراه هدایایی از سوی بانک سپه به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
مدیربانک سپه منطقه هرمزگان در این مراسم با تبریک ایام‌ا... دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: بانک سپه به عنوان نخستین و بزرگترین بانک دولتی کشور در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود تا به حال بالاخص به استان‌ها و مناطق محروم کشور توجه ویژه‌ای نموده‌است.
بابک جاویدی افزود: بانک سپه در این راستا در استان هرمزگان، ساخت مراکز درمانی و بهداشتی و مدرسه در دورترین نقطه استان و با نگاه ویژه به امر تحصیل و دانش‌اندوزی دانش‌آموزان این مرز و بوم به انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود پرداخته‌است.
جاویدی اظهارداشت: این بار نیز با همکاری و مشارکت بسیج شهدای بانک سپه در قالب کمک مومنانه و با هدف و نگاه ویژه به امر تحصیل و دانش‌اندوزی دانش‌آموزان سرزمین خود و با حمایت و پشتیبانی از این عزیزان انجام وظیفه نموده تا بتوانیم با این حمایت‌ها، دانش‌آموزان اکنون را به عنوان بزرگان و مسوولان آینده برای ساختن ایرانی آباد آموزش و پرورش دهیم.
وی عنوان‌کرد: بانک سپه در کنار رسالت اصلی خود که جمع‌آوری و سر و سامان دادن به سرمایه‌های مردم و اعطای تسهیلات به افراد نیازمند است، هیچگاه از اجرای مسوولیت اجتماعی خود غافل نبوده و به این مهم با توجه به تاکیدات مدیران ارشد بانک پرداخته‌است.
جاویدی ادامه‌داد: بانک سپه که نخستین و بزرگترین بانک کشور محسوب می‌شود در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود در کارهای عام‌المنفعه به خصوص در مناطق محروم با همکاری نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش کارهای مختلفی را اجرایی کرده‌است.
مدیر بانک سپه منطقه هرمزگان به برخی اقدامات بانک سپه در استان و در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی اشاره و خاطرنشان‌کرد: در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی بانک سپه، دو مدرسه در روستاهای نامکن و مهملی شهرستان جاسک در دست ساخت می‌باشد. همچنین ساخت یک مدرسه در پاقلاتان، ساخت و تجهیز خانه بهداشت روستای حسنلنگی، اهداء میز و صندلی به مدارس جاسک، تهیه و ارسال البسه به سیل‌زدگان خوزستان از جمله اقداماتی است که در سالیان اخیر در راستای این مسوولیت توسط بانک سپه منطقه هرمزگان انجام شده‌است.
جاویدی اضافه‌کرد: یکی دیگر از وظایف ما در راستای مسوولیت اجتماعی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد تحت حمایت سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی است تا از این طریق به ایجاد اشتغال این افراد کمک شود و بانک سپه در این زمینه پیشرو بوده‌است.
وی در پایان یادآور شد: ما در استان هرمزگان که درد محرومیت در آن بیش از پیش احساس می‌شود خدمت می‌کنیم به همین دلیل به اجرای مسوولیت اجتماعی بانک در استان توجه بیشتری کرده‌ایم.
در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان گفت: ما اکنون در فضایی در حال ارائه خدمت هستیم که مسوولان دغدغه مستضعفین را دارند و تلاش می‌کنند که بتوانند دردی از این افراد کم نمایند.
الهیاری اظهارداشت:
در استان هرمزگان شش هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد شناسایی شدند که برای ادامه تحصیل نیازمند گوشی هوشمند و تبلت بودند که از این تعداد، هزار و 200دستگاه تبلت تامین و به آنها اهدا شد. وی با اشاره به بالا بودن آمار محرومیت در هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها عنوان‌کرد: در هرمزگان بنگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی بزرگی انجام می‌شود که اگر همه آنها به مسوولیت اجتماعی خود در مقابل استان عمل نمایند بسیار موثر خواهد بود و محرومیت در استان کم‌رنگ خواهد شد.
الهیاری افزود: بانک‌ها در اجرای مسوولیت اجتماعی خود در استان بسیار پیشگام بوده‌اند که یکی از این بانک‌ها، بانک سپه است که در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد بسیار خوب عمل کرده‌است و بانک سپه در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود تاکنون در هر زمینه‌ای توانسته ورود کرده و همکاری مناسبی داشته‌است.
در ادامه رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بانک سپه تاکنون در اجرای مسوولیت اجتماعی قدم‌های خوبی برداشته‌ و خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده‌است.
رامش فرزام‌امیرابراهیمی عنوان‌کرد: همه خانواده‌ها و مردم ایران به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و در تمامی جوامع نیز آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند در ارائه خدمات به جامعه هدف خود موفق باشد و نیاز است سایر نهادها با این مجموعه همکاری داشته‌باشند.
فرزام‌امیرابراهیمی خاطرنشان‌کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه بسیار بزرگی است که هدف آن آموزش، پرورش و انسان‌سازی است که این امر با حمایت دیگر ارگان‌ها انجام خواهد شد.
وی با تقدیر از مسوولان بانک سپه منطقه هرمزگان اظهارداشت: بانک سپه که نخستین بانک ایرانی و در حال حاضر بزرگترین بانک کشور است در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی همیشه پیشقدم بوده و در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام داده‌است.
در پایان مراسم تبلت دانش‌آموزان به همراه هدیه‌ای از سوی بانک سپه به این 14دانش‌آموز اهدا شد.
انتهای پیام/أ5

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار