تابناک-هم‌زمان با دهه مبارک فجر، پنج پروژه عمرانی در مجموعه کوهستان پارک پنجه‌علی بندرعباس با حضوران مسئولان عالی رتبه استان و شهرستان بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 08 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، عباس امینی‌زاده در آئین بهره‌برداری از این پروژه‌ها اظهار کرد: یکی از مناطق سنتی که مورد توجه ویژه شهروندان قرار دارد، پنجه‌علی است.
وی با اشاره به قدمت ۲۰۰ ساله پنجه‌علی، افزود: این منطقه، فرصت جدیدی برای رونق گردشگری در جوار شهر ایجاد کرده است.
شهردار بندرعباس با بیان اينکه توجه به گردشگری مذهبی نیز در کوهستان پارک پنجه‌علی مدنظر قرار دارد، تصریح کرد: میدان بزرگ تعزیه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع ایجاد شده و خانه تعزيه نیز در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
امینی‌زاده با اشاره به سایر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در پنجه‌علی گفت: دو زمین والیبال و فوتبال ساحلی نیز در این محل ایجاد شده تا رونق بیشتری در منطقه ایجاد شود‌.
این مقام مسئول با اشاره به دیگر زيرساخت‌هاي ایجاد شده در کوهستان پارک پنجه‌علی، بیان کرد: فضای مناسب پیاده روی و کوهپیمایی از دیگر ظرفیت‌های ایجاد شده در این منطقه است.
امینی‌زاده همچنین از افتتاح پروژه زین‌زیپ‌لاین و فضای سبز محوطه آن خبر داد و اضافه کرد: مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری این مجموعه نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار بندرعباس از برق‌رسانی و تامین روشنایی این کوهستان پارک خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۳۵۰۰ متر برق‌ سانی برای تامین روشنایی این کوهستان پارک انجام شده است.
امینی‌زاده در انتها نیز گفت: در مجموع، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این پنج پروژه عمرانی کوهستان پارک پنجه‌علی صرف شده است.

انتهای پیام/ز310

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار