تابناک- سرپرست شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان هرمزگان گفت: در شب ۲۲ بهمن ساعت ۲۱ گلبانگ"الله اکبر" در استان هرمزگان طنین انداز می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد ایمانی فرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها جنبه اجتماعی نداشت بلکه جهان بینی یک ملت را در خود باور کرد، اظهارداشت: با وجود همه ی نا باور یها و تمامی تلاش هایی که در سطح بین المللی برای حفظ رژیم شاه و جلو گیری از موفقیت ( امام خمینی (ره)) بعمل آمد انقلاب اسلامی در مرحله نخست مبارزات خویش در روز 22 بهمن پیروز شد.

وی با بیان اینکه از این جهت پیروزی آن به یک معجزه بیشتر شبیه بود، افزود: نهضتی که امام خمینی(ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست در روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را به جهان تشنه عدالت نمایان کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند"دهه فجر آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد"
ایمانی فرد تصریح کرد: امروز ما شاهد آن روز هستیم که نور انقلاب آزادی و ازادگی در تمام جهان طنین انداز شده است و ما توانسته ایم که انقلاب خود را به خیلی از کشور های جهان مصادره کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در استانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باتوجه به شرایط موجود و ویروس کرونا مراسم امسال شب 22 بهمن ساعت 21 با ندای الله اکبر د ر سراسر استان آغاز و نیز همچنین راهپیمایی خودرویی ( موتوری و ماشینی )ساعت 9:30صبح روز 22 بهمن در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: این مراسم در شهرستان بندر عباس از میدان لارک بازار ماهی فروشان تا پارک غدیر زیر پرچم با سخنرانی حجت الا سلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.
ایمانی فرد عنوان کرد: از همه ی مردم ولایت مدار و حافظان تنگه ی هرمز در این راهپیمایی خودرویی دعوت به عمل می آید .

انتهای پیام/ ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار