با حضور معاون وزیر صنعت و استاندار هرمزگان:
تابناک-این شرکت دو محصول کربنات سدیم سبک و سنگین را با میزان سرمایه گذاری 16هزار و 930میلیارد تومان تولید خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 09 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، استاندار هرمزگان با اشاره به سرعت بخشی به روند سرمایه گذاری در استان برای کم کردن اثرات تحریم، بر هموارسازی این بستر برای کاهش اثرات تحریم و افزایش تولید و اشتغال تأکید کرد.


دکتر زرندی معاون وزیر صمت در حاشیه مرا اغاز عملیات اجرایی این پروژه ضمن قدردانی از نگاه توسعه ای و تسهیل سرمایه گذاری های صنعتی و معدنی در هرمزگان با حمایت های ویژه استاندار،
استراتژی اصلی از ایجاد واحدهای معدنی و صنعتی را ایجاد ارزش افزوده بالا دانست.

وی افزود: توسعه تکنولوژی و صادرات اصلی ترین استراتژی در هرمزگان است و وجود منابع معدنی و واحد‌های صنعتی در این استان، یک فرصت مهم برای توسعه کشور است.

با راه اندازی این واحد که سالیانه قادر است یک میلیون و 200هزارتن کربنات سدیم سبک و سنگین تولید کند، برای بیش از یک هزار و 500نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

با راه اندازی این واحد که بزرگترین کارخانه در خاورمیانه محسوب می شود،با احتساب اشتغال ثانویه و در مجموع برای 7000نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود.

عملیات اجرایی طرح توسعه پترو کالای هگمتان آغاز شد

سرمایه گذاری طرح توسعه این شرکت 156میلیارد ریال است و با عملیاتی شدن آن، برای 60نفر اشتغال ایجاد می شود.

واحد تولید، بسته بندی و ذخیره قیر شرکت پترو کالای هگمتان در هفته دولت سال جاری با سرمایه گذاری بیش از 156 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای 60 نفر در شهرک صنعتی خلیج فارس بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرده است و طرح توسعه این شرکت نیز تا با تاکید استاندار تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام/ز322

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار