استاندار بوشهر؛
تابناک- استاندار بوشهر با بیان اینکه برخی پروژه ها در بوشهر به نماد ناکارآمدی تبدیل شده بود، گفت: در راستای کاهش آلایندگی ها جمع آوری فلرها در استان بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک در بوشهر، عبدالکریم گراوند سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای پروژه های مختلف در استان بوشهر، اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع و فشارهای اقتصادی که در کشور وجود داشت تلاش کردیم با اولویت بندی و برنامه ریزی پروژه ها را انجام و به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه برخی پروژه ها در استان بوشهر به نماد ناکارآمدی تبدیل شده بود، افزود: پروژه هایی در استان بود که بالغ بر 4 دولت را تجربه می‌کرد و این عدم اتمام پروژه ها نا امیدی بسیاری را برای مردم به وجود آورده بود .

استاندار بوشهر با بیان اینکه در برنامه ریزی ما بجای تکثر در پروژه ها خروجی مهم بود، بیان کرد: سال گذشته پروژه ای در استان به بهره برداری رسیده بود که در سال 88 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود و تداوم افتتاح پروژه های نیمه کاره سبب عدم نا امیدی و بدبینی مردم نسبت به خدمتگزاران خود می شود.

گراوند با بیان اینکه تورم و گرانی کام همه ما را تلخ کرد، تصریح کرد: اما در این ایام پروژه های خوبی در استان انجام شد که نباید آنها را نادیده گرفت.

وی در خصوص پروژه هایی که در حوزه بهداشت و درمان در استان انجام شد، خاطرنشان کرد: در سال 96 استاندار وقت 176 پروژه در این حوزه را با تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت منعقد کرد که از این تعداد تنها 12 پروژه باقی مانده و بالغ بر 250 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در دهه فجر امسال اولین ناحیه صنعتی در بوشکان آغاز شد، گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون 833 سازه آبخیرداری در استان انجام شده که 431 مورد آن در دو دوره دولت تدبیر و امید صورت گرفته است که این طرح ها از جمله مواردی بود که اجرای آن از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است.

گراوند با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری کارهای خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است، عنوان کرد: در دهه فجر امسال هتل پنج ستاره در کنگان افتتاح و هزار تخت به ظرفیت گذشته استان اضافه کرد و هتل 5 ستاره شهر بوشهر نیز موانع اجرای آن رفع شده و روند احداث آن در حال اجرا است.

وی با اعلام این خبر که جمع آوری فلرها در استان بوشهر آغاز شده است، اذعان کرد: این کار یکی از مصوبات سفر هیئت دولت در اواخر سال 97 به بوشهر بود که اجرای آن هزار میلیارد هزینه دارد.

استاندار بوشهر افزود: در دهه فجر امسال 541 پروژه بال هزینه ای بالغ بر 2 هزارو 200 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی 256 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 هزارو 900 میلیارد در استان بوشهر انجام شد.

گراوند با اشاره به اینکه کرونا در کنار تمام بدی هایی که داشت ضعف برخی زیر ساخت‌ها را برای ما نمایان کرد، بیان کرد: در استان بوشهر به غیر از بیمارستان شهدای خلیج فارس در هیچ بیمارستانی اکسیژن ساز وجود نداشت اما در حال حاضر تمامی شهرستان ها به جز دو شهرستان دارای دستگاه اکسیژن ساز هستند.

وی همچنین از افتتاح بیمارستان شهدای هسته ای شهر بوشهر پنجشنبه هفته جاری با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر بهداشت خبر داد.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار