تابناک- حمید شکری خانقاه امروز در نشست خبری برگزاری نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی‌ها، با بیان اینکه حدود ۷۰ سال از تشکیل روابط عمومی در کشور می‌گذرد، اظهارداشت: همچنان روابط عمومی‌ها از عدم داشتن یک برنامه نظام‌مند شایستگی حرفه ای رنج می‌برند.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 13 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک،حمید شکری خانقاه با بیان اینکه اگرچه این همایش نمی‌تواند به تنهایی سبب نظام‌مند شدن روابط عمومی‌ها در کشور شود، افزود: اما آن را گام خوبی در جهت تحقق این مهم عنوان کرد.

مدیر دپارتمان روابط عمومی و ارتباطات برنامه مهارت سنجی حرفه ای اروپایی اسکو در ایران بیان اینکه در نظر داریم الگوهای موفق روابط عمومی در جهان را در ایران اجرا کنیم، بیان کرد: در حال حاضر در عمده ادارات افراد به واسطه آشنایی با مدیر در روابط عمومی سمت می‌گیرند و ضابطه ای در این راستا وجود ندارد.

شکری خانقاه با اشاره به اینکه روابط عمومی آینده ساز و بحران ستیز است، تصریح کرد: این همایش شکل گرفته تا تخصص گرایی، حرفه‌ای گری در روابط عمومی به جایگاه اصلی خود برگردد.

وی با عنوان اینکه این همایش برای نخستین بار در بستر تلویزیون اینترنتی نیز پخش می‌شود، خاطر نشان کرد: شرکت در این همایش رایگان بوده و افراد در دورترین نقاط کشور می‌توانند از این برنامه بهره مند شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه گواهینامه آموزشی معتبر طی فرآیندی به شرکت کنندگان داده می‌شود، گفت: این گونه رویدادهای تخصصی سبب توسعه شغلی، کمک به نیروی متخصص روابط عمومی و معرفی توانمندی‌های آنها در عرصه ملی و بین المللی می‌شود.

شکری خانقاه با عنوان اینکه فعالیت ما شاغل محور است و افراد با خود اظهاری فعالیت‌های خود را در معرض ارزیابی اساتید قرار می‌دهند، عنوان کرد: افراد بر اساس ۶۴ معیار سنجیده می‌شوند و تمام افراد فعال در روابط عمومی‌ها اعم از دولتی و غیر دولتی می‌توانند در این برنامه مهارت سنجی شرکت کنند.

وی افزود: این برنامه در روز سه شنبه ۲۸ بهمن برگزار می‌شود و افراد با ورود به لینک http://neshanavar.com/escoconference2021/مستقیما در همایش استاندارهای جهانی روابط عمومی شرکت کنند.

روابط عمومی ها از نداشتن نظام شایستگی حرفه ای رنج می برند
انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار