تابناک- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان از صدور مجوز امر به معروف و نهی از منکر به صورت فردی و گروهی« برای تمامی دغدغه‌مندان عمل به این دو واجب الهی » خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 13 February 2021

حجت‌الاسلام حسن کریمی گفت : تبیین این دو فریضه الهی در جامعه یک ضرورت است و در همین راستا ستادهای امر به معروف وظیفه آگاه‌سازی آحاد جامعه نسبت به این فرایض الهی را بر عهده‌ دارند.

وی افزود : امر به معروف، جامعه به سمت صلاح و پیشرفت حرکت می‌دهد و تقویت حضور مردم در میدان امر به معروف و نهی از منکر ماموریتی بر عهده ستادهای شهرستانی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان بیان داشت: قانون قانون امر به معروف و نهی از منکر در کشور تصویب شده و اگر کسی بواسطه انجام این واجبات الهی مورد هجمه و آسیب قرار بگیرد قانون از او حمایت می‌کند.

کریمی ادامه داد : تمامی سطوح مردمی، نهادی و اداری امر به معروف و نهی از منکر در استان هرمزگان شکل گرفته و تشکیل گروه‌های جهادی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز داشت : در بحث گروه‌های جهادی، تمامی کسانی که درخواست مجوز برای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند، ما این مجوز را به صورت گروهی و فردی برای آنان صادر می‌کنیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ز345

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار