احمد مرادی در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان:
تابناک-احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تشکر ازمدیر عامل و اعضای هیات مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس گفت: با پیگیری استاندار و نمایندگان استان و نظر مساعد هیات مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس، این پالایشگاه مسئولیت تکمیل پروژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان را بر عهده گرفت که این امر یک گام بسیار بلند برای ارتقا سلامت نوزادان و کودکان هرمزگانی است.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 14 February 2021

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: درمان همواره یکی از مطالبات جدی مردم هرمزگان بوده است. سالها از توسعه زیرساخت های درمانی استان غافل بوده ایم که نتیجه آن، مراجعه مردم هرمزگان به مراکز درمانی استانهای همجوار است.

مرادی افزود: بیمارستان کودکان فعلی قبل از انقلاب ساخته شده است و بخش توسعه پس از انقلاب نیز پاسخگوی افزایش روز افزون جمعیت شهر بندرعباس نیست، ضمن آنکه این بیمارستان به عنوان تنها مرکز تخصصی استان باید پاسخگوی مراجعین از سایر شهرستانهای استان و خارج از استان نیز باشد که همه اینها باعث می شود در زمان اوج مراجعات به بیمارستان کودکان در راهروها شاهد بستری کودکان و صحنه هایی باشیم که در شان مردم هرمزگان نیست.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان در زمان وزیر بهداشت قبل زده شد و قرار بود بخشی از پروژه را دولت و بخشی را خیرین تقبل نمایند، موسسه خیریه حامی کودکان سرطانی ساحل خلیج فارس و مجمع خیرین سلامت هرمزگان با کمک های مردمی طی مدت دوسال توانستند فنداسیون این بیمارستان را تکمیل نمایند اما با توجه به حجم سنگین عملیات عمرانی و کمبود اعتبار مورد نیاز، ساخت پروژه متوقف شد و در صورت ادامه این روند احداث پروژه تا سالها ادامه می یافت.

مرادی گفت: با توجه به اهمیت ساخت این بیمارستان و پیگیری های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین تاکیدات استاندار، از هیات مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس دعوت شد تا با حضور در محل ساخت این بیمارستان و بازدید از مراحل انجام شده، از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی یاری رسان این پروژه مهم درمانی باشند.

مرادی گفت : خوشبختانه با نظر مساعد تمام اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس، قرار شد، این پالایشگاه کار ساخت و تکمیل بیمارستان از محل مسئولیت های اجتماعی به عهده بگیرد که این اقدام شایسته تقدیر است.

مرادی همچنین با اشاره به تلاش های خیرین هرمزگانی گفت: از نزدیک شاهد تلاش های موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی ساحل خلیج فارس برای تامین کمک های مالی به این پروژه بوده ام، اجرای پروژه این بیمارستان تا این مرحله با کمک های چند هزار تومانی تا چند صد میلیون تومانی مردم عزیزی انجام شد که جز برای رضای خدا نبود و اگر این خلوص نیت در شروع عملیات اجرایی نبود، هرگز پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان به این مرحله نمی رسید و ان شالله از این مرحله به بعد پالایشگاه نفت بندرعباس، تکمیل این پروژه را برعهده خواهد داشت که امیدواریم همچون سایر پروژهای مسئولیت اجتماعی که در گذشته توسط پالایشگاه انجام شده، در کوتاه ترین زمان یادگار با کیفیت و ماندگاری به مردم هرمزگان تقدیم گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار