معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ستاد تنظیم بازار استان تاکید کرد؛
تابناک-ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با محوریت بررسی بازار مرغ استان، عنوان کرد: با توجه به تولید مناسب مرغ در سطح مرغداری های استان کمبود این ماده پروتئینی در بازار هرمزگان قابل پذیرش نیست.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، وی در همین رابطه گفت: با هدف مدیریت بازار مرغ استان خروج مرغ از هرمزگان ممنوع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی با متخلفان اصلی که اقدام به خروج مرغ از هرمزگان می کنند قاطعانه برخورد کند.

حیدری در همین رابطه تصریح کرد: فرمانداران مبادی خروجی شهرستان ها را رصد و کنترل کنند تا از هرگونه خروج مرغ جلوگیری شود و در این زمینه از ظرفیت پلیس اقتصادی بهره گرفته شود.

وی با انتقاد از روند توزیع مرغ، افزود: بخشی از اختلالات موجود در بازار مرغ نارسایی ها در شبکه توزیع است که ضروری است بر شبکه توزیع مرغ هرمزگان نظارت بیشتری صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: عرضه مرغ در فروشگاه های کوچک و خرده فروشی ها تقویت شود و در راستا از ظرفیت بسیج اصناف بهره گرفته شود.

حیدری افزود: جهاد کشاورزی با برنامه مشخص و مدون در زمین تامین بازار تامین مرغ مورد نیاز استان با رفع مشکلات فعالان این بخش اقدام کند تا از هرگونه اختلال و کمبود در بازار این محصول جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: از کشتارگاه های هرمزگان با رفع موانع حمایت شود تا روند عرضه مرغ به بازار سرعت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار