معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد:
تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم توجه به اشتغال نیروهای بومی در اجرای طرح های سرمایه گذاری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه مشترک کارگروه اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری وستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به برنامه‌ سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در حوزه پرورش میگو استان، عنوان کرد: از هرگونه سرمایه گذاری در بخش شیلات هرمزگان توسط بنگاه های قوی اقتصادی کشور از جمله سازمان اقتصادی کوثر استقبال می شود.


وی افزود: از هرگونه سرمایه گذاری در هرمزگان به شرط آنکه سرمایه گذاران با هدف و برنامه باشند به صورت همه جانبه حمایت می شود و برای آنها فرش قرمز پهن می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر بنگاه اقتصادی قوی در سطح ملی است که می تواند تحولات خوبی در حوزه پرورش میگو با سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کند.

حیدری در همین رابطه گفت : باید از فرصت حضور سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در طرح های شیلاتی هرمزگان نهایت بهره را برای ایجاد فرصت های جدید شغلی و افزایش تولید برد.

وی افزود: حضور سازمان اقتصادی کوثر طرح های سرمایه گذاری دریا محور به ویژه پرورش میگو می تواند به تقویت و تحول این صنعت کمک شایانی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: سازمان اقتصادی کوثر پس از استقرار در هرمزگان برای اجرای طرح های سرمایه گذاری توجه ویژه ای به اشتغال نیروهای بومی داشته باشد.
انتهای پیام/ز387

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار