تابناک-رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس از انجام 29 پروژه توسط این سازمان خبر داد و گفت: 21 پروژه دیگر نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 17 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رضا پرویز در این ارتباط اظهار کرد: سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری برای سال جاری 50 پروژه را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های مرمت و ترمیم نوارهای حفاری، احداث بوستان صدف، دور برگردان آزادراه شهیدرجایی، دور برگردان و اصلاح شیب‌بندی بلوار پاسداران، اجرای زیباسازی ورودی و تعمیرات ساختمان اداری، اورهال و ساخت استخر قیر کارخانه آسفالت سازمان عمران و غیره است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسیده و 21 پروژه دیگر نیز در دست اقدام است.
پرویز با بیان اینکه هزینه پروژه‌های انجام شده در سال 1399بالغ بر 472 میلیارد ریال است، گفت: قدردان صبوری مردم در تکمیل پروژه‌های شهری هستیم.
این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز با اظهار اینکه کمبود قیر و افزایش مصالح ساختمانی اجرای پروژه‌های عمرانی را دشوار کرده است، عنوان کرد: با این وجود در تلاش هستیم، با همت همکاران پر تلاش در مجموعه سازمان عمران، شرایط را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز394

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار