تابناک-آیین کلنگ زنی و احداث پنجمین پالایشگاه تولید روغن پایه کشور با حضور استاندار و رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 17 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،با حمایت دستگاه قضایی استان هرمزگان از سرمایه گذاری های مشروع و رفع موانع حقوقی و قضایی، کلنگ ساخت پنجمین پالایشگاه تولید روغن پایه کشور و اولین پالایشگاه روغن پایه خودرو در بندرعباس به زمین زده شد.

مراسم آغاز ساخت پنجمین پالایشگاه روغن کشور و اولین پالایشگاه روغن پایه بندرعباس در مجاورت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، امروز با حضور استاندار و رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در آیین کلنگ زنی این پالایشگاه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سال "جهش تولید" و سیاست های ابلاغی ریاست قوه قضاییه در حمایت از واحد های تولیدی ابراز داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان هرمزگان با هدف رفع مشکلات حقوقی و قضایی واحدهای تولیدی تشکیل شده است و رفع موانع موجود بر سر راه این واحد ها، به صورت ویژه در دستور کار این ستاد قرار دارد.

علی صالحی افزود: مراحل ساخت این پالایشگاه به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی به مدت دو سال متوقف شده بود و با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان، حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و مسئولین اجرائی مشکلات و موانع رفع گردید و امروز شاهد کلنگ زنی آن بودیم.

وی گفت: این مجموعه به همت بخش خصوصی ساخته خواهد شد و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال به کار برای بیش از ۱۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای بیش از ۳۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می شود.

صالحی ضمن تأکید بر تعامل با دولت برای استفاده از ظرفیت های موجود جهت تقویت اقتصاد و استقلال کشورمان خاطرنشان کرد : ساخت پالایشگاه روغن پایه، علاوه بر جلوگیری از خام فروشی، به ارزآوری کشور از محل صادرات فرآورده‌های نفتی نیز کمک خواهد کرد.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان گفت: حمایت دستگاه قضایی، منجر به امنیت سرمایه گذاری و تحول اقتصادی می گردد لذا دادگستری کل استان هرمزگان، با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی»، حمایت از سرمایه‌گذاری، مالکیت مشروع و تأمین امنیت سرمایه گذار را با جدیت دنبال می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار