سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین معرفی رئیس جدید جهاد دانشگاهی استان:
تابناک-دکتر علی رئوفی در آئین تکریم معارفه روسای سابق و جدید جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اهمیت ارتقا کیفیت آموزش در مراکز آموزش عالی، عنوان کرد: در طی این سالها اقدامات خوبی در زمینه توسعه مراکز آموزش عالی صورت پذیرفته ولی متاسفانه کیفیت آموزش متناسب با توسعه آن نبوده است.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 17 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی افزود: به واسطه گسترش دانشگاه های نیروهای متخصص و ماهر خوبی در بخش های مختلف مورد نیاز کشور تربیت و روانه بازار کار و عرصه مدیریت کشور شدند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر بهبود آموزش ها در مراکز آموزش عالی، خاطرنشان کرد: بهبود کیفیت آموزش در دانشگاه ها امری ضروری است و این خلع مهم باید برطرف شود.

رئوفی تصریح کرد: یکی از دلایل گسترش دانشگاه ها در کشور جمعیت بالای جوان کشور بود که ضرورت توسعه مراکز آموزش عالی را دو چندان کرد ولی این مهم آموزش و کیفیت آن را در مراکز آموزش عالی تحت شعاع قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها رسالت مهم تربیت انسان در جامعه را برعهده دارند و تربیت افراد اخلاق مدار از دیگر رسالت های مهم دانشگاه هاست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: اساتید دانشگاه ها علاوه بر انتقال دانش و تکنولوژی به دانشجویان در شکل گیری شخصیت فراگیر آنها نیز نقش اساسی دارند.

در پایان این مراسم وحید دلپسند به عنوان رئیس جدید جهاد دانشگاهی استان هرمزگان معرفی و از خدمات سهیل دادخواه رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ز395

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار