عضو شورای اسلامی شهربندرعباس:
تابناک-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:شوراها پارلمان ملی هستندوبایدبازگوکننده مطالبات و‌خواسته های مردم باشند،اما بدلیل عدم شفاف سازی در حوزه اختیارات نتوانسته اند این مسئولیت را به خوبی ادا کنند.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ 17 February 2021

آبتین امیری در نشست علنی شورای اسلامی بندرعباس با دکتر احمدی رئیس شورای عالی استانهای کشور گفت: مشکلات شوراها مشکلات ساختاری است ،مشکلی نیست که با آمدن ورفتن افراد حل شود .این مشکلات یکپارچه در سراسر کشور جاری است ودامن همه شوراها را گرفته است.
وی گفت: شوراها در عملکرد جمعی موفق نبوده اند و اگر موفقیتی بوده به تلاش ها و ظرفیت شخصی برخی اعضا شورا برمی گردد که از توان و ارتباطات شخصی خود برای حل برخی از مشکلات مردم استفاده کرده اند.
این عضو شورای اسلامی شهر بندر عباس گفت: در تمامی دنیا شوراها نقش پارلمان‌های محلی را ایفا می‌کنند و در این جوامع در سایه مدیریت جامع شهری به موازی کاری در حوزه مدیریت شهری پایان داده است ، اما در کشورما نه شاهد تثبیت اختیارات شوراها و نه شاهد مدیریت جامع شهری هستیم که نتیجه آن موازی کاری و بعضا هماهنگی و تقابل نهادها در حوزه مدیریت شهری است.

وی گفت: با وجود همه مشکلات ، شوراها تنها نهادی هستند که می‌تواند مطالبات و خواسته‌های مردم را بیان کنند، لذا تضعیف شوراها، چیزی جزء تضعیف مردم نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار