تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان دقایقی پیش در بدو ورود به شهرستان پارسیان در غرب استان با هدف نظارت میدانی بر روند تولید و عرضه مرغ استان، بصورت سرزده از کشتارگاه مرغ شهرستان پارسیان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳ 18 February 2021

 به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری دقایقی پیش در بدو ورود به شهرستان پارسیان در غرب استان با هدف نظارت میدانی بر روند تولید و عرضه مرغ استان با همراهی رئیس سازمان صمت استان و فرماندار شهرستان پارسیان از بخش های مختلف کشتارگاه مرغ این شهرستان به صورت سرزده و شبانه بازدید کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید از نزدیک در جریان میزان کشتار و عرضه مرغ به بازار غرب استان از طریق کشتارگاه شهرستان پارسیان قرار گرفت.

 

 حیدری در جریان این بازدید سرزده تصریح کرد: نظارت میدانی نقش بسزایی در مدیریت کالاهای اساسی به ویژه مرغ دارد و این روند با قوت تداوم می یابد.

 

وی افزود: آشنایی با مسائل و مشکلات فعالان صنعت مرغ از دیگر حسن های بازدید های میدانی است.

 

شایان ذکر است در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار استان با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خروج مرغ از هرمزگان ممنوع شد و به فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذیربط دستور داده شد نظارت ها بر بازار مرغ را تشدید کنند.

انتهای پیام/ز402

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار