تابناک-رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از اصلاح ساختار فضای سبز در محیط بهشت زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 18 February 2021

به گزارش تابناک،علیرضا بهمن نژاد بندری در این ارتباط اظهار کرد: فضای سبز در محیط بهشت زهرا(س) یکی از اولویت های مهم این سازمان بوده، که کیفیت آن می تواند نقش مهمی در مطلوبیت فضای آرامستان و رضایت زائرین اهل قبور به همراه داشته باشد.

بهمن نژاد بندری با اشاره به کاشت درختان کنوکارپوس که از قبل انجام شده و این نوع درختان همیشه سبز و مقاوم بوده، که منابع آب زیرسطحی، زمین کشاورزی، خاک، تاسیسات آبیاری و فاضلاب را نابود و همچنین از رشد سایر گونه های درختی جلوگیری می نماید، گفت: اجرای جابجایی درختان کنوکارپوس در محیط بهشت زهرا(س) بندرعباس از بهمن ماه سال جاری آغاز و درختان بومی جایگزین آنها می شوند.

وی افزود: از اول سال جاری تعداد بیش از ۵۰۰ درختچه و گل توسط واحد فضای سبز سازمان مدیریت آرامستان در محوطه بهشت زهرا(س) کاشته شده که این درختان شامل: نخل، گل محمدی، گل کاغذی، گل یاس، درخت چنار، گل اسبرق استوایی، درخت گل ابریشم، درخت چریش، گل ختمی، نخل زینتی، درخت مشعل جنگل، درخت زیتون و انبه می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: تا پایان سال جاری تعداد ۵۰۰ نهال دیگر توسط واحد فضای سبز سازمان مدیریت آرامستان کاشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار