استاندار هرمزگان خبر داد؛
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: مطالعات ساخت بوستان ۳۰۰ هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس، در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 18 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی پس از بازدید از روند اجرای پروژه‌های ساخت بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس که به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس انجام شد، عنوان کرد: این طرح ها به عنوان دو پروژه بزرگ و بسیار مهم در سطح استان و کشور، مزایا و آثار مطلوب متعددی را به همراه دارند.

وی ادامه داد: پشتیبانی مناسب مالی و حمایت خوب از این پروژه ها صورت گرفته و روند اجرای آنها به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است تا به سرعت تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به روند ساخت بلوار ۲۴ کیلومتری در شرق شهر بندرعباس، افزود: این بلوار در سطح کشور کم نظیر است و از نوع خاص معماری، نور و فضای سبز برخوردار است.

همتی تصریح کرد: همچنین مطالعات ساخت بوستان ۳۰۰ هکتاری در ضلع شمالی این بلوار نیز در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: این بوستان و همچنین بلوار ساحلی شرق بندرعباس، می‌تواند تحول بزرگی در دسترسی مردم به سواحل زیبای شرق شهر بندرعباس ایجاد کند و همچنین منطقه‌ای جدید و متنوع برای گردشگری خواهد بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با ایجاد این امکانات و ظرفیت جدید در شهر بندرعباس، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر برای مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ز414

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار