تابناک-حجت الاسلام و المسلمین صالحی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه گفت: مسئولین در حمایت از صنایع تولیدی همت کنند.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 19 February 2021

به گزارش تابناک،حجت الاسلام و المسلمین صالحی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت : در مجموعه دستگاه های اجرای کشور آنچه شاهد هستیم ؛ ۴۲ سال است که در مسیر آرمان های انقلاب گام های بلند و ثبات قدم در حرکت انقلاب ایجاد کرده ایم .


وی افزود : هر زمانی در مسیر حرکت انقلابی عمل کردیم سبب یاس و نامیدی دشمن را از انقلاب مردم در برابر تهاجمات بوجود آوردیم ولی هنگامی منفعلانه پیش رفتیم جز ضرر چیزی عاید مردم و انقلاب نبود .


امام جمعه شهرستان بندر خمیر ادامه داد : دشمن از پیشرفت نظامی و امنیتی و فرهنگی ، اقتصادی و به همین سبب به دنبال سنگ اندازی و ایجاد دو دستگی در کشور است .


حجت الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کرد : روحیه دشمن استکباری است و دنبال تاراج منافع مردم در همه کشورها است ما نیز در ادامه باید روحیه انقلابی خود را تقویت کرده و از منافع کشور یک لحظه عقب نشینی نکنیم.


وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در تمامی جهات از منظر نظامی و فرهنگی توفیقاتی را به دست آورده است بیان داشت : در زمینه اقتصادی نیز مردم و مسئولین با جهت دهی مناسب و مجلس مردمی و انقلابی بستر تقویت اقتصادی را بوجود آوردند .


امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت : یکی از مطالبات مردم از مسئولین تامین نیاز های آنها در همه زمینه ها می باشد و در بندر خمیر صنایعی تولیدی همانند سیمان هرمزگان تلاش های زیادی در جهت تامین نیازها انجام داده است .

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با بیان اینکه التهابات بوجود آمده در بندر خمیر نباید سبب شود که از ظرفیت های صنایع تولید نادیده گرفته شود ، عنوان کرد : مسئولین در حمایت از صنایع همت کنند و جلوی برخی از التهابات را بگیرند .

وی افزود : از طرفی دیگر صنایع بزرگی همچون سیمان نیاز باید در تامین این کالای اساسی مردم جدیت کامل برای رفع انجام دهد .

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کرد : باید در یک فضای منصفانه و به دور از هیاهو به دنبال تامین مطالبات مردمی بود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی در بخش دیگر از بیانات خود افزود: هدف از مطالعه تاریخ و بخصوص تاریخ ائمه اطهار بصیرت افزایی است .

وی با اشاره به ولادت امام جواد علیه السلام، تصریح کرد : امام جواد علیه السلام با فهم پیچیدگی های طاغوت عصر خویش آرایش دشمن در دو جبهه سیاسی و فکری را شناسایی و جنس تبین و روشنگرانه را در مبارزات خویش قرار داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار