مدیریت برق بندر خمیر عنوان کرد؛
تابناک-مدیر برق بندرخمیر ضمن تشکر از مردم شهرستان جهت همکاری و تعامل با اداره برق گفت : از زمان حضور بنده در مدیریت برق شهرستان در قسمت های مختلف توسعه و ارتقاء شبکه های برق شهری و روستایی خدماتی ارائه شده است.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 21 February 2021

 

توسعه و ارتقای شبکه های برق شهری و روستایی در بندر خمیر

به گزارش تابناک،محسن مرادی به ارائه گزارش عملکرد مدیریت برق شهرستان پرداخت و گفت: در قسمت توسعه شبکه در مرکز شهرستان مسکن مهر شهری و روستایی ۳۷۰ واحد مسکن مهر شامل مهرورزان ، ۸۴ واحد بسیجیان و ۸۰ واحد تعاونی فرهنگیان برق دار شده اند .

مدیر برق شهرستان خمیر ابراز داشت : در قالب تامین برق روستایی ۲۰۰ واحد در روستاهای تحت پوشش برق دار شد و در قسمت اصلاح و بهینه برق در خود شهرستان و روستاهای تحت پوشش ۶۶ دستگاه ترانسفورماتور
نصب شده است .

مرادی در ادامه گفت : ۲۳ هزار ۸۴۰ متر شبکه متوسط هوایی ، ۲۸ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی احداث شده است .

وی با بیان اینکه توسعه شبکه فشار قوی نیز در دستور کار بوده است ، اظهار کرد: در دو روستای در گور و گر شیخ، مردم با نوسان و کاهش ولتاژ روبرو بودند که در سال گذشته ۳ هزار ۲۵۰ شبکه احداث شد و مشکل شهروندان برطرف گردید .

مدیر برق شهرستان بندر خمیر عنوان کرد : در خصوص کاهش تلفات نیز ترانسفورماتور برای رفع این مشکل نصب شده که ۲۳دستگاه ترانسفورماتور و ۷صد و ۶۴ لوازم اندازه گیری نصب شده است .

مرادی در بخش توسعه و ارتقاء روشنایی معابر شهری بیان داشت : ۱۲۰۰ دستگاه روشنایی معابر را با ۳ هزار ۴۵۰ شبکه فشار ضعیف در شهر بندر خمیر راه اندازی کردیم .

وی در راستایی روشنایی معابر عنوان کرد :پروژه روشنایی جاده لشتغان با همکاری و مشارکت شرکت سیمان هرمزگان ، شهرداری و توزیع برق به طول ۷ هزار ۵۰۰ متر و ورودی بیمارستان نیا پور با ۳۰۰ متر و روستای درگیر به طول ۳ کیلومتر و بلوار کهورستان به طول ۲ کیلومتر از خدمات شرکت برق شهرستان عنوان کرد .

مدیر برق شهرستان بندر خمیر گفت : نصب و تعویض لوازم اندازه گیری تقریبا سه هزار دستگاه و ۳۸ هزار و ۵۲۰ متر کابل سرویس مشترکین تعویض و اصلاح و برق دار شد .

مرادی در بخش دیگر در خصوص برنامه عملیاتی سال۱۴۰۰ گفت : ۴ شهرک روستایی ، تامین برق متقاضیان شهر خمیر و پل و رویدر و ۲۰ دستگاه پست هوایی شهری و روستایی و اصلاح شبکه فشار متوسط و ضعیف در دستور کار قرار دارد .

وی خاطرنشان کرد : با تبدیل سیم به کابل به علت فرسودگی سیم ها شاهد اصلاح ولتاژ و از سرقت ها احتمالی نیز جلوگیری خواهیم کرد و در بخش کاهش تلفات نیز ۲۰ دستگاه نصب خواهد شد .

مدیریت برق شهرستان بندر خمیر تصریح کرد : نصب ۲۰ دستگاه ترانسفورماتور
کاهش تلفات و احداث ۱۴۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در برنامه توسعه سال آینده از ورودی شهر پارک حرا مطالعات و طرح آن آماده است که روشنایی ورودی و خروجی شهر در شان مردم و شهروندان خمیر باشد .

محسن مرادی گفت : مردم در پرداخت معوقات خود اهتمام ویژه داشته باشند تا در راستای خدمت رسانی به شهروندان شرکت برق بتوانند خدمات بیشتری را ارائه دهد .

لازم به ذکر است شهروندان عزیز با توجه به شروع فصل گرما نسبت به مدیریت مصرف بار و هچنین کاهش مصرف لوازم غیر ضروری در ساعات پیک بار (از ساعت ۱۳ تا ۱۷) اهتمام ویژه داشته باشند .
انتهای پیام/434

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار