تابناک-استفاده از کارت‌های مهاجر عامل اصلی ایجاد صف‌ طولانی سوخت‌گیری در بندرعباس است.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 21 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، استفاده از کارت‌های مهاجر موجب ایجاد صفهای چندصد متری در محدوده شماری از جایگاه های سوخت در بندرعباس شده است.

انتظار و اتلاف وقت رانندگان در صف‌های طولانی سوخت‌گیری

یکی از رانندگان در خصوص صف‌های طولانی خودروها برای سوخت گیری، به خبرنگار تابناک گفت: همه روزه شاهدیم که رانندگان برای سوخت گیری ساعات زیادی را در صفهای طولانی به انتظار می‌ایستند که این موضوع باعث شده مشکلاتی را برای آنها به وجود بیاورد.

این راننده با اشاره به مشکلات به وجود آمده در این صفهای طولانی، گفت: ایجاد ترافیک، هدر رفتن سوخت در صف‌های طولانی، عصبی شدن رانندگان و مهمتر از آن هدر رفتن وقت و زمانی که می توان آن را صرف کارهای مفیدتری کرد، از جمله مشکلات ایجاد شده است.

گفتنی است، معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در دی ماه 99 در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صدا و سیمای خلیج فارس https://www.google.com/amp/s/www.iribnews.ir/fa/amp/news/2970246 گفته است : در استان کمبود گازوئیل وجود ندارد و به همه جایگاه ها سهمیه مناسب سوخت داده می شود.

به گفته آقای باقری، علت معطلی مینی‌بوس‌ها در بعضی از جایگاه های سوخت شهر بندرعباس، استفاده از کارت سوخت های مهاجر در این جایگاه ها است.

یادآور می‌شود؛ کارت مهاجر متعلق به خودروهایی هست که در استان حضور ندارند ولی از سهمیه سوخت آنان با خودرو دیگری در جایگاه ها ی استان سواستفاده می شود.

انتهای پیام/ز438

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار