تابناک-مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان گفت: این تشکل دانشجویی، ۳ دوره آموزشی و تخصصی را جهت توانمند سازی دانشجویان بسیجی در دست برگزاری دارد.
کد خبر: ۹۴۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 23 February 2021

راضیه ستوده نیا صبح امروز در گفت و گو با تابناک هرمزگان، اظهار داشت: تشكلی كه توانمند، اثرگذار و مفيد فايده در جامعه باشد، بيش از تشكل بی‌هويت و ناماندگار مورد توجه دشمن قرار دارد و دشمن از ما غافل نيست.

وی همچنين درباره فعاليت‌های رسانه ای نيز با بيان اين كه بايد يك مهندسی درست در مورد فعاليت‌های رسانه ای داشته باشيم، افزود: چرا که حضور در فضای مجازی و فعاليت‌های رسانه ای، برای دانشجو هم می‌تواند سازنده و هم می‌تواند بسيار مهلك باشد.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان، با تأکید بر اینکه نگاه تیزبینانه و نوآورانه دانشجویان بسیجی می‌تواند فرهنگ ارتباط در فضای مجازی را پیاده کند، گفت: برای حفظ ارزش‌ها و توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی، نیازمند جوشش فکری دانشجویان بسیجی هستیم.

ستوده نیا تصریح کرد: لازم است دانشجویان بسیجی برای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی در فضای مجازی و شبکه‌های ارتباطی، خوب بیاندیشند و راهکارهای عملیاتی پیشنهاد دهند.

وی با اشاره به برگزاری ۳ دوره آموزشی و تخصصی در آخرین ماه از سال توسط بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان، گفت: این دوره ها عبارت است از دوره برخط (کنشگری موثر در فضای مجازی)، دوره آموزش عکاسی با موبایل، دوره تولید محتوا با اپلیکیشن های موبایلی که در این دوره ها دانشجویان بسیجی و عموم علاقمندان آموزش خواهند دید.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان اذعان داشت: در این دوره ها از اساتید حاذق و توانمندی دعوت شده است.

ستوده نیا در پایان عنوان کرد:
شرکت در دوره ها برای عموم آزاد است و لازم به ذکر است که علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به شماره همراه ۰۹۲۲۶۴۴۹۴۵۶ در واتس اَپ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ص13

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار