تابناک- اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) با نفوذ سامانه بارشی به هرمزگان در جزایر غربی، نواحی غربی و شمالی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود این موج بارشی تا روز جمعه در سطح استان فعال خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 23 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مریم سی سی پور گفت:تا پایان هفته جاری وزش بادهای غربی و گرد و غبار پدیده غالب مناطق دریایی و ساحلی استان خواهد بود.

وی افزود: از امروز تا پایان هفته جاری به ویژه در ساعت بعد از ظهر آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با وزش بادهای غربی مواج و متلاطم خواهد بود و سرعت وزش باد به ۴۷ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان ادامه داد : وقوع پدیده گرد و غبار نیز در مناطق دریایی و ساحلی استان دور از انتظار نیست. توصیه می‌شود که تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناورها اتخاذ شود

سی سی پور بیان کرد: از بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) با نفوذ سامانه بارشی به هرمزگان در جزایر غربی، نواحی غربی و شمالی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود این موج بارشی تا روز جمعه در سطح استان فعال خواهد بود.

وی ابراز داشت: در سایر نقاط استان نیز احتمال رگبار پراکنده باران وجود دارد و طی این مدت تغییرات دمایی بین ۱ تا ۳ درجه در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/ز467

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار