استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید و در دوران دولت های یازدهم و دوازدهم، تاکنون ۸۳۳ پروژه مدرسه سازی در قالب سه هزار و ۴۸ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 23 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی در بیست و دومین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر، از تمامی خیرین استان هرمزگان به ویژه خیرین مدرسه ساز تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: علاوه بر خیرین بزرگوار، مدیران صنایع و بنگاه‌های اقتصادی فعال در استان هرمزگان نیز ورود خوبی در عرصه مدرسه سازی داشته‌اند و در آینده بخش قابل توجهی از نیازهای استان در حوزه های مختلف از جمله مدرسه سازی و امکانات درمانی و آموزشی و ورزشی توسط بنگاه های اقتصادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش و جدیت دولت، خیرین مدرسه ساز و بنگاه‌های اقتصادی در راستای اجرای پروژه های ساخت مدارس در هرمزگان، افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید و در دوران دولت های یازدهم و دوازدهم، تاکنون ۸۳۳ پروژه مدرسه سازی در قالب سه هزار و ۴۸ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان اجرایی شده است که سهم خیرین بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است.

همتی تصریح کرد: در حال حاضر نیز ۷۱۳ کلاس درس در قالب ۱۴۵ پروژه مدرسه سازی در هرمزگان در حال احداث است که باید تلاش لازم صورت گیرد که این پروژه ها تا مهر سال ۱۴۰۰ تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

وی گفت: مدرسه سازی زمینه ساز شکوفایی استعدادهای مختلف در کشور است و با تعلیم و تربیت دانش آموزان، جامعه ما در مسیر پیشرفت و توسعه بزرگ قرار دارد که این دستاوردها حاصل تلاش خیرین مدرسه ساز و همچنین معلمین بزرگوار در مدارس است.

استاندار هرمزگان همچنین یاد و خاطره مرحوم خطیبی زاده از خیرین فعال در عرصه مدرسه سازی در استان هرمزگان را گرامی داشت و ضمن تشکر و قدردانی از خانواده این مرحوم، خاطرنشان کرد: مرحوم خطیبی‌زاده کارهای نیک و حسنات بسیاری از جمله در زمینه ساخت مدارس در استان هرمزگان انجام داد.

در پایان این مراسم که هم‌زمان با سراسر کشور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس‌ جمهور برگزار شد، از خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ز478

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار