فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد؛
تابناک-فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: با توجه به آمار مبتلایان به کرونا، ناظران بهداشتی از اماکن و اصناف مختلف بازید و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برخورد قانونی کنند.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 28 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اظهار کرد: با توجه به آمار مبتلایان به کرونا، ناظران بهداشتی از اماکن و اصناف مختلف بازید و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برخورد قانونی کنند.

فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: برگزاری مراسم عروسی و هرگونه تجمع ممنوع بوده و بخشداری‌ها و نیروی انتظامی با برگزارکنندگان مراسم در روستاها برخورد کنند.

جهانگیری با اشاره به اجرای خوب طرح شهید سلیمانی در شهرستان در راستای شناسایی مبتلایان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد زحمات کادر بهداشت و درمان با برگزاری مراسم عروسی در یک شب از بین برود .

وی گفت :اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با ارکست های موسیقی در عروسی ها برخورد و مجوز آنها را لغو نماید.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه فضای فیزیکی بیمارستان به همت خیرین بزرگتر و اکنون ۶۹ تخت موجود است تصریح کرد:فضای فیزیکی برای ۹۶ تخت در بیمارستان آماده است اما نباید افزایش تجهیزات درمانی سبب عادی انگاری و بی تفاوتی نسبت به رعایت موارد بهداشتی گردد.

جهانگیری ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی طبق مصوبات ستاد کرونا نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد کنترل آمار مبتلایان در شهرستان باشیم .

انتهای خبر/ز514

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار