با همت خیر نیکوکار صورت گرفت؛
تابناک-رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: در آستانه هفته احسان و نیکوکاری با همت خیر نیکوکار، دو سری جهیزیه به نوعروسان خانواده ایتام تحت حمایت کمیته امداد در مناطق روستایی شهرستان میناب اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 28 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ عباس راستی، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب، کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند تحت حمایت را یکی از دغدغه‌های مهم کمیته امداد عنوان کرد و اظهار داشت: در آستانه هفته احسان و نیکوکاری با همت خیر نیکوکار، دو سری جهیزیه به نوعروسان خانواده ایتام تحت حمایت کمیته امداد در مناطق روستایی شهرستان میناب اهدا شد.
راستی افزود: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی این خیر گران‌قدر ۲۰ میلیون تومان که شامل 11 قلم کالای اساسی ازجمله: یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباس‌شویی، فرش، لوازم آشپزخانه، سرویس قابلمه، جاروبرقی، اتو و سرویس خواب و ... بوده و درمجموع 40 میلیون تومان است و با توجه به نیت ایشان به دو نوعروس نیازمند خانواده ایتام اهدا شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان میناب یادآور شد: امسال نیز خیران کمک‌های قابل‌توجهی برای خرید جهیزیه در اختیار کمیته امداد میناب قرار داده‌اند که در قالب کمک‌هزینه خرید کالا و یا تأمین جهیزیه به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است که باعث افزایش اعتماد عموم به کمیته امداد و رضایت نیکوکاران شده است.
این مقام مسئول در پایان ضمن قدرانی از مشارکت این خیر گران‌قدر گفت: نیکوکاران برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد از روش‌های غیرحضوری و الکترونیکی مانند کد #0768*8877* استفاده نمایند.

انتهای پیام/ز518

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار