تابناک-به پاس مجاهدت های شهیدان ۸ سال دفاع مقدس در تاریخ ۲۱ اسفندماه یادواره بزرگ ۲۶ شهید والا مقام سندرک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 02 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا یادواره ۲۶ شهید دفاع مقدس بخش سندرک در تاریخ ۲۱ اسفند در سالن ورزشی تربیت بدنی باحضورخانواده معظم شاهد وایثارگر ، مهمانان کشوری، مسئولان ارشد استانی ، مدیران و مقامات محلی شهرستان میناب و بخش سندرک در تاریخ ۲۱ اسفند ماه برگزار می شود.

ابراهیم بهادری مسئول هماهنگی برگزاری این مراسم گفت: یادواره ۲۶ شهید بخش سندرک با استفاده از همه ی ظرفیت ها در جهت پاسداشت مقام شامخ شهدای دفاع مقدس با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان و مقامات نظامی و با حضور شخصیت های مطرح برگزار می شود.

وی در ادامه شهدا را شناسنامه عاشورا دانست و افزود: شهدا شناسنامه عاشورایی ملت ایران اسلامی هستند که به امام شهدا و یاران باوفای آن حضرت اقتدا کردند.

بهادری اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد شهیدان رمز تداوم انقلاب اسلامی است ،شهیدان یک جایگاه برجسته و نقش پیشرونده ای در انقلاب اسلامی داشتند و امروزه ستون مستحکم این جامعه مرهون ایثارگری ها و رشادت های هشت سال دفاع مقدس است، شهدایی که جانشان را در راه خدا و برای زنده نگه داشتن اسلام و علوم معارف و اهل بیت فدا کردند هرگز از یادها نخواهند رفت و امروز نشان دهنده همان زنده نگه داشتن این یادهاست که با گذشت دهها سال در ذهن های انسان های آزاده جهان ماندگار است . ملت ایران حماسه ی عظیم راه اسلام را قدر می دادند و مدیون خون شهدا هستند.

ابراهیم بهادری افزود: این یادواره از لحاظ کمی و کیفی از بزرگترین یادواره های پاسداشت مقام شهدا در استان محسوب می شود و بنا داریم بزرگترین برنامه فرهنگی را در تکریم مقام شامخ شهدای دفاع مقدس سندرک اجرا کنیم.

مسئول هماهنگی برگزاری یادواره ۲۶ شهید سندرک در خاتمه بیان کرد: این مراسم با سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس و با روایتگری رزمندگان و با مداحی اجرا می شود همچنین اجرای برنامه های فرهنگی ایثار و شهادت از جمله پخش کلیپ و معرفی شهدای سندرک ، ایجاد نمایشگاه  دفاع مقدس و اجرای سرود از جمله برنامه های این یادواره بزرگ خواهد بود.

انتهای پیام/ز540

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار